wtorek, 13 stycznia 2015

W poczekalni! - " Okładkowe love"


Niedawno powróciłam z mojej małej, ale przeuroczej biblioteki i przytargałam ze sobą dwie nowe książki, które zauroczyły mnie okładką. Oto szczęśliwce:

"Taka jak ty" -  Maureen Lindley


Pierwsze co rzuciło mi się w oczy to twarz Japonki! Od razu przykuła mnie jej azjatycka uroda. Ciemne oczy, długie czarne włosy i.... i jej twarz, która coś wyrażała. Tak jakby o czymś intensywnie myślała,  bądź wspominała.


"Urlop nad morzem" - Agnieszka Pietrzyk


Kobieta, w groszkowej bluzce/ sukience, na niebieskim tle. Jedyne co widać to długie rude włosy. I tyle mi starczyło. Uwielbiam rudy kolor. Jestem zdania, że "Rude jest piękne", a rude na niebieskim tle -jeszcze piękniejsze.


Sama nie do końca jestem pewną, którą wybiorę jako pierwszą, ale zapewne niedługo pojawi się moja opinia o obu tytułach. Zapraszam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj przybyszu! Skoro już tutaj dotarłeś będę rada, jeśli pozostawisz po sobie ślad. Dziękuję za przeczytanie kawałka mej książkowej rzeczywistości. Mam nadzieję, że los ponownie kiedyś Cię tu przyśle. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję. Na pewno się odwdzięczę!