czwartek, 8 stycznia 2015

Wyzwanie "Okładkowe Love"



Oto kolejne wyzwanie, w którym biorę udział już od zeszłego roku. Tak mi się spodobało, że nie mogłam się oprzeć drugiej edycji organizowanej przez  Recenzje Ami . Cała zabawa polega na tym, iż wybieramy książki ze względu na jej OKŁADKĘ. Nie interesuje nas autor, tytuł, ani krótki opis na odwrocie. Wybieramy, bo się zachwycamy okładką! 

Pierwsza w tym roku na mojej liście:



Córka Samuraja - Lesley Downer

Kiedy tylko dostrzegłam kobietę w kimonie, z parasolką w ręce - natychmiast się zauroczyłam. Uwielbiam Japonię i nie mogłam się oprzeć, by nie zabrać owej książki ze sobą! Jest ze mną i czeka, aż skończę ją czytać. Już niedługo zawita jej recenzja -tu oraz na koncie Lubimy Czytać na półce zatytułowanej "Okładkowe Love".


4 komentarze:

  1. pięknie, pięknie :)

    taka duma! ach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja kuzynka uwielbia literaturę japońską, ale mnie jakoś nie przekonuję. Chodź okładki są przecudowne. Może jeszcze się kiedyś przełamię. ;)
    Pozdrawiam..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja bardzo lubie :) moglabym sie z kuzynka dogadac :D

      Usuń

Witaj przybyszu! Skoro już tutaj dotarłeś będę rada, jeśli pozostawisz po sobie ślad. Dziękuję za przeczytanie kawałka mej książkowej rzeczywistości. Mam nadzieję, że los ponownie kiedyś Cię tu przyśle. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję. Na pewno się odwdzięczę!