środa, 30 sierpnia 2017

[Patronat] „Plan B” - Karolina Nowek


Mam radość poinformować, że „Lady DeVi, czyli recenzje książkoholiczkiobejmie patronatem powieść Karoliny Nowek pt Plan B. Jest to jej debiut dlatego też sprawia mi to jeszcze większą radość. Dobre Bo Polskie to inicjatywa mająca na celu wspieranie polskich autorów. Dlatego niedługo na blogu pojawi się recenzja, a także konkursy! Zachęcam do zaglądania, czytania i komentowania. Mam nadzieję, że tak jak mnie i Wam spodoba się ta niecodzienna (a może jednak?) historia dwojga ludzi. Miłość nigdy nie była prosta, a związek to bardzo skomplikowana konstrukcja społeczna. Gorzko słodkie chwile zapewnione!






„ Prawdziwa siła każdego człowieka tkwi w jego sercu”

Ciekawi recenzji?


19 komentarzy:

  1. Książka zapowiada się ciekawie. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Gratuluję patronatu! Wspieranie polskich autorów to świetna inicjatywa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna wiadomość! Przyjmij moje gratulację.

    OdpowiedzUsuń
  4. Brzmi ciekawie :) Dołączam się do gratulacji :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem bardzo ciekawa, bo sama lubię czytać debiuty :) Gratuluję patronatu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję patronatu i czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratki Cath! <3 Jestem z ciebie bardzo dumna <3

    OdpowiedzUsuń

Witaj przybyszu! Skoro już tutaj dotarłeś będę rada, jeśli pozostawisz po sobie ślad. Dziękuję za przeczytanie kawałka mej książkowej rzeczywistości. Mam nadzieję, że los ponownie kiedyś Cię tu przyśle. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję. Na pewno się odwdzięczę!