wtorek, 20 marca 2018

[WYNIKI] KONKURS PATRONACKI - Pieśni dawnej Jonki


Z okazji PATRONATU LADY DEVI, serdecznie wszystkich zapraszam na konkurs. Do wygrania świeżutka, prosto z drukarni KSIĄŻKA: Pieśni dawnej Jonki Michała Kamińskiego. Dla przypomnienia możecie przeczytać post dotyczący powieści.



Co trzeba zrobić, aby wygrać książkę? 




Wystarczy odpowiedzieć na pytanie:
Dlaczego chciałbyś/abyś przeczytać tę książkę?
Pytania pomocnicze: Czy lubisz rycerzy, damy w opałach? Może jednak to klimat przemawia do Ciebie najbardziej? Ciekawość? Oryginalność fabuły, akcji, dialogów, kreacji bohaterów? 


Na odpowiedzi w dowolnej formie czekam od dnia 20.03.18 r do 30.03.18 r. Spróbuj swojego szczęścia i zatop się w idealnej lekturze na wiosenne, długie  wieczory! Wygrać mogą nawet 2 osoby!


Będzie mi miło jeśli polubicie mnie na portalach społecznościowych oraz Wydawnictwo Novae Res, udostępnicie informację o konkursie lub zaprosicie znajomych do zabawy. Jednakże nie jest to wymagane. Mamy się bawić! Jeśli chcecie możecie również zostawić email abym mogła się z Wami skontaktować w razie wygranej.
Konkurs odbywa się jednocześnie z tym na FB.
Zwycięzca nie jest losowany! Liczy się to, co napiszecie  :)


Regulamin:

1. Organizatorem konkursu jest właścicielka bloga: Lady DeVi czyli recenzje książkoholiczki
2. Sponsorem nagrody jest wydawnictwo Novae Res.
3. Aby wziąć udział w konkursie należy odpowiedzieć na pytanie wraz z uzasadnieniem: Dlaczego chciałbyś/abyś przeczytać tę książkę?
4. Konkurs trwa od 20 marca 2018 roku do 30 marca 2018 roku do godz. 23.59
5. Ogłoszenie zwycięzcy nastąpi 31.03.- 07.04.2018 roku.
6. Nagrodą są 2x "Pieśni dawnej Jonki" Michała Kamińskiego.
7. Konkurs skierowany do osób posiadających adres zamieszkania w Polsce.
8. Ze zwycięzcą skontaktuję się drogą mailową (opcjonalne).
9. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)



WYNIKI

Wybranie zwycięzców zawsze jest trudnym zadaniem. Czytałam zgłoszenia nie raz, ani nie dwa. Chciałabym nagrodzić więcej osób (nad czym ubolewam), jednakże zasady są zasadami. Przedstawiam Wam zwycięzców wraz z uzasadnieniem, dlaczego właśnie oni otrzymają nowiusieńki egzemplarz "Pieśni dawnej Jonki"!!


Michał Kucharski
czytając Twoją wypowiedź miałam uśmiech od początku, po koniec, a nawet jeszcze przez kolejne pół dnia. Czegoś takiego się nie spodziewałam. Mam nadzieję, że już nie bawisz się w krowim łajnie, a grzecznie pijesz mleko z butelki ;)
(mail wysłany!)

Unknown
twoje pytania pozytywnie mnie zaskoczyły. Dodatkowe wykorzystanie słów prosto z dawnych czasów, nastroiły mnie jeszcze bardziej. Myślę, że goniec otrzyma nagrodę za przekazanie dobrej wiadomości dla herolda ;)
(mail wysłany!)


Serdecznie dziękuję za wzięcie udziału w zabawie! Zapraszam do kolejnych, a także zachęcam do sięgnięcia po "Pieśni dawnej Jonki"!!! 

20 komentarzy:

  1. Do mnie przemawia przede wszystkim klimat książki jaki został stworzony! A takie zamkowe i rycerskie tło daje duże pole do popisu! Poza tym uwielbiam jak bohaterowie są wykreowani w taki sposób, że od razu można ich polubić, a książkę czyta się po to, żeby z nimi się po prostu spotkać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym przeczytać tą książkę bo lubię świat rycerstwa,polityczną intrygę, dworski romans, dużo przygody,niebezpieczeństwa. Uważam, że ta powieść będzie bardzo ciekawa, i na pewno przypadnie ona mi do gustu.Jestem ciekawa co kryje w środku.Lubie kiedy w książkach takich, język jest bardzo żywy,a zdania proste, jednocześnie opisujące wydarzenia z dużą starannością. Kiedy autor zestawia ze sobą fantastyczne postaci oraz magię, a to wszystko w ścisłych ramach epoki i wierzeń historycznych.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie zapowiada się ten konkurs. Szkoda, że sama książka zupełnie nie w moich klimatach :-(

    OdpowiedzUsuń
  4. Dlaczego chciałbyś/abyś przeczytać tę książkę?
    Pytania pomocnicze: Czy lubisz rycerzy, damy w opałach? Może jednak to klimat przemawia do Ciebie najbardziej? Ciekawość? Oryginalność fabuły, akcji, dialogów, kreacji bohaterów?

    Po pierwsze niezwykle zaciekawiła mnie twoja recenzja, ponieważ wcześniej o powieści nie słyszałam. Pierwszy akapit z twojego postu oddaje moje odczucia - fantasy = super, klimaty a la średniowiecze = większy zaciesz, polski autor = no muszę to przeczytać! Generalnie w fantasy najbardziej lubię stylizację średniowieczną (dlatego kocham Wiedźmina <3). Po drugie ten opis i tytuł - to coś, co idealnie wpisuje się w moje gusta czytelnicze :) I stylizacja językowa - awww <3 No to ja szykuję się na kolejnego wiedźmina w wersji ratowania księżniczki <3 <3 <3 <3

    E-mail: biblioteczkaciekawychksiazek@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. tuuu tuuu tuuu tuuuu (odgłos trąb)
    Wedle rozkazu miłościwie panującego nam króla, za chwilę zawiśnie hultaj,
    który ośmielił ubić Pańskiego jelenia w królewskim lesie...
    Przeto nim dyndać zacznie niechże ostatnie słowo powie! Zapraszamy!
    (krzyki gawędzi)
    Od czasów kiedym pacholęciem był i młodym smykiem po podwórku za łajnem krowim ganiał, z uśmiechem na licu odpływałem w myślach ku przygodzie, walkom rycerskim a i jeśli były i smoki i inne zmyślne potwory- to lepiej!
    Głowa, moja głowina co zawistnie za chwil parę ukształtowała się w umiłowaniu właśnie do tych klimatów- średniowiecznych w postaci wszelakiej, pełnej wojen, przygód ale i intryg dworskich- rodem z zamku "miłościwie" nam panującego!
    Nauka czytania, głównie dzięki dziełom wielkich mistrzów piszących o czasach tak umiłowanych, sprawiła iż idzie mi to do dziś dzień lekko i z gracją. Wywołując uśmiech na licu mym już nie najmłodszym, przy każdym nowym piśmie traktującym o czasach wspomnianych. I cóż... gdyby czas pozwolił to i ostatni raz oczyma mej wyobraźni powiódłbym z nowym pismem ku rycerskim przygodom!

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmmm czy ja bym chciał przeczytać tą książkę? Nie, ale znam osobę, która uwielbia fantasy i czyta drugi raz "Gre o tron". Ta książka byłaby idealnym prezentem niespodzianką dla mojego szwagra :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiem szczerze, że sam tytuł i opis już jest zachęcający :) Z radością wezmę udział w konkursie. Odpowiadając na konkursowe pytanie, zawsze fascynowały mnie historie rycerskie - nasz słynny "Zawisza Czarny", słynął z wielu pięknych cech, z których możemy być dumni :) Mam nadzieję, że i ta książka pokazuje honor i wierność stanu rycerskiego. Z racji zwodu, poleciłabym ją moim uczniom. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czemu chciałbym przeczytać tę książkę? Z bardzo prostego powodu: ponieważ ma wszystko to, co lubię najbardziej - klimat średniowiecznego fantasy, ciekawe postacie, wciągającą intrygę i emocjonujące zwroty akcji! Poza tym uwielbiam, kiedy mogę poznawać nie tylko losy samych bohaterów, ale też samo tło: jest ono dla mnie równie ważne, co główna fabuła. Z kim graniczy Jonka? Jakie panują tam obyczaje? Jaki jest aktualny układ sił politycznych w królestwie? Jak decyzje władcy wpływają na to, co dzieje się w państwie? Jakie ciekawe miejsca można napotkać przemierzając dzikie knieje i brukowane trakty? Czasem wręcz bardziej od tego, co stanie się z głównym bohaterem interesuje mnie np. to, jaka dynastia rządziła jego ojczyzną, powiedzmy 100 late temu :) Liczę na to, że przynajmniej części tych rzeczy dowiem się z lektury ,,Pieśni dawnej Jonki"! Twoja recenzja zachęca mnie do sięgnięcia po ten tytuł jeszcze bardziej i tuszę, iż łacno zagłębić będę mógł się w losy chrobrych rycerzy, nadobnych dam dworu, możnych dostojników i potężnych monarchów; niecierpliwie przeto wypatrywać będę herolda z wieściami, goniec z wiadomością niechaj zaś uda się w miejsce znane jako airyx@o2.pl

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czemu chciałabym przeczytać? Bo studiowałam historię i chętnie dowiem się jak autor podszedł do dobrze znanych mi zawodowo tematów ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię konkursy, życzę wszystkim powodzenia :)
    Ogólnie cudowny blog, bardzo ładnie tutaj, dodaję bloga do obserwowanych.

    http://teczowabiblioteczka.blogspot.com/2018/03/recenzja-scott-sigler-alivezywi.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję patronatu! Idziesz jak burza... :-)

    OdpowiedzUsuń

Witaj przybyszu! Skoro już tutaj dotarłeś będę rada, jeśli pozostawisz po sobie ślad. Dziękuję za przeczytanie kawałka mej książkowej rzeczywistości. Mam nadzieję, że los ponownie kiedyś Cię tu przyśle. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję. Na pewno się odwdzięczę!