środa, 13 listopada 2019

Co w trawie piszczy #8

Tym razem w trawie piszczy całkiem sporo. Kontynuacje trylogii, zakończenie serii i kilka całkiem odrębnych powieści! Takich totalnie różnorodnych. Nadszedł czas aby nieco pozmieniać gatunki, poszperać w nowościach, skłonić się by odkryć nieznane wody. Jak się okazało - było warto! Zapraszam do mojej trawy. Książkowej trawy! 


Mówią że ciekawość to pierwszy stopień do piekła. Postanowiłam wkroczyć na podobną ścieżkę i sięgnęłam po Baśń o wężowym sercu. Co z tego wynikło? Niedługo pojawi się na blogu! Jednakże mój piekielny spacer trwa dalej, ponieważ natrafiłam jeszcze na Diabła w maszynie. Nie wiedzieć czemu specyficzna dziewczynka również znalazła się na liście. Koralina i jej koci przyjaciel stali się arcyciekawską przygodą. Również wkrótce na blogu! 


Jaka to przygoda bez poznania jej zakończenia? Szklany Tron oraz Wojna Lotosowa powoli zmierzają ku końcowi. Emocje wrą, energia na czytanie rozpiera, a ciekawość rozsadza od środka! Takie dobrocie to ja całkowicie rozumiem! Bratobójca wkrótce na blogu!


Takiej mieszanki to jeszcze nie było! Postanowiłam nieco zaszaleć i wybrałam coś ekstrawaganckiego jak Zatrute ciasteczko, naukowy bełkot O powstaniu gatunków (czyli coś co kiedyś bardzo chciałam przeczytać!) oraz kontynuację Trylogii Piastowskiej (czekałam aż się doczekałam!).


Ponadto listopad to miesiąc masowego pisania! Sama również zabrała się za moje historyjki! Kiedy wszyscy biorą się za swoje powieści, tym raźniej jest pisać. Z uśmiechem pogoda za oknem już tak nie smuci człowieka! Więcej o NoNaWriMo u Klaudyny! 

Kto oglądał film Coralina?
Kto uwielbia fantastyczne serie?
Na co czekacie najbardziej?
Co powiecie na Dobre Bo Polskie?

18 komentarzy:

  1. Za fantastyką niestety nie przepadam i praktycznie jej nie czytam. Aaczkolwiek, jeśli chodzi o Dobre bo polskie, to zdecydowanie jestem na tak. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Od czasu do czasu zaglądam do fantastyki. Ostatnio nawet coraz częściej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pełen podziw. Chociaż lubię czytać o obyczajówkach u Ciebie :D

      Usuń
  3. Mam wrażenie, że cały czas widzę ostatnio okładki ostatnich części "Szklanego Tronu"! Jak podoba Ci się ta seria? Warto po nią sięgnąć? Kojarzy mi się nieco z "Achają" - czy słusznie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat to prawda. Nareszcie i ja poznam koniec tej serii! :) Co do porównania, Achaja mi się nie podobała i porzuciłam już w pierwszym tomie. Nawet nie skończyłam. Wynudziłam się. Natomiast Szklany Tron jakoś poszedł do przodu :D

      Usuń
  4. Ładnie zaszalałaś! Nie czytam fantastyki, ale moje zakupu w tym miesiacu również były pokaźne

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ świetny zbiór książek! Kańtoch i Gaiman są znakomici, a Kristoff wie, jak pisać przygodowe fantasy w japońskim klimacie. Aż zazdroszczę, że te lektury jeszcze przed Tobą!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo tych książek. Sam bym chętnie sięgnął po dzieło Darwina, bo to jedna z najsłynniejszych książek.Fantastykę rzadko teraz czytam i raczej omijam tego typu pozycje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano stąd mnie tak zaciekawiła ta pozycja chociaż nim przeczytam nieco potrwa :D

      Usuń
  7. ... kiedyś bardzo lubiłam fantastykę, ale obecnie mam bardzo wysokie wymagania względem literatury i dawno nie czytałam czegoś, co by mnie zachwyciło ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha niestety tak już bywa im więcej sie czyta tak już jest! urok czytania :D

      Usuń
  8. jest parę tytułów, które ciągle czekają na mojej półce, ale Rak jest w pierwszej kolejności :-)

    OdpowiedzUsuń

Witaj przybyszu! Skoro już tutaj dotarłeś będę rada, jeśli pozostawisz po sobie ślad. Dziękuję za przeczytanie kawałka mej książkowej rzeczywistości. Mam nadzieję, że los ponownie kiedyś Cię tu przyśle. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję. Na pewno się odwdzięczę!