poniedziałek, 15 kwietnia 2019

Co w trawie piszczy #5

Wiele dobroci czeka na swoją kolej w pojawieniu się na blogu. Na wiosnę będzie wrzeć! Możecie spodziewać się wielu dobrych i różnorodnych lektur na coraz cieplejsze popołudnia. Jednym zdaniem: Czas zacząć ksiązkoholikowy odlot! Ciekawi? Zapraszam na książkowy chill! W całkowicie innym klimacie! Czyli Co w trawie piszczy, mojej molikowej trawie.




Na pierwszy rzut idzie Onyx & Ivory. Historia niesamowita, bo spowita tajemnicami, niecodziennymi umiejętnościami, ciekawym splotem wydarzeń i... małym romansikiem. Młodzież oszaleje, a dojrzalsi czytelnicy miło spędzą czas! Kolejny post to powieść od Wydawnictwa Jaguar!





Następnymi, którzy popełnili tę zbrodnię i trafią na ramy bloga są: Spowiedź Diabła oraz Wojownicy dawnej Japonii. Dwa jakże sprzeczne obozy, lecz dla ludzi o mocnych nerwach. W końcu rozmowa z Diabłem w polskiej skórze nie należy do najprostszych. Natomiast wojownicy są czasami absurdalnie nierealni, co dodaje jedynie smaczka całej przygodzie. Która część świata Cię skusi?




Walka o tron, dziedzictwo i należną władze. Obalanie, niszczenie, zadręczanie. Wszystko co złe spotkacie w powyższych pozycjach. Ale czy tylko to? Kontynuacje mają to do siebie, że wykazują się lepszym wyczuciem czasu, odrobiną nieskrywanej namiętności oraz upustem wszelkich emocji. Czy bohaterowie odnajdą skarb? Skarb który może być wszystkim i niczym? Chcesz go odkryć? Od czego zaczniesz? Postawisz na Muzykę wyłaniającą się z Pieśni dawnej Jonki? Może wolisz zawalczyć o Dziedzictwo Ognia? Nie? Och, czyli wolisz Czarcie słowa (PS: To się dogadasz z Diabłem powyżej)




Śmierć. Życie. Jaka różnica jest między pierwszym, a ostatnim oddechem? Czy żyjąc już czujesz się daleki od jakichkolwiek odczuć? Może jednak wolisz eksperymentować na ludzkim ciele? Jeśli jeszcze bije w Tobie serce, to postanowisz wykorzystać ostatnią okazję, albo stworzyć coś nierzeczywistego, niemożliwego. Przyszłość. Gdzie ją wybierzesz? Towarzysząc Uczniowi nekromanty, czy słuchając Kołysanki z Auschwitz?



Który tytuł Was zainteresował?
 Może czytaliście jedną z powyższych pozycji?
Dajcie znać w komentarzu!

6 komentarzy:

  1. Uwielbiam ksi/;']]]]]]]]














































































































    Uwielbiam książki Adriana Bednarka. Jego diabeł jest powalający.













    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam żadnej z wymienionych pozycji, ale już wkrótce będę czytała Kołysankę z Auschwitz i nie mogę doczekać się lekturę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kołysankę właśnie czytam i polecam :D bardzo mi się podoba :D

    MÓJ BLOG
    MÓJ FACEBOOK
    MÓJ INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czytałam żadnej z powyższych i nie wiem czy po którąś kiedykolwiek sięgnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja czytałem Ucznia nekromanty, naprawdę dobra ksiażka, długa, nie da się uczciwie ocenić bez przeczytania uważnego całości, widziałem już opinie osób które czytały 100 stron i coś próbowały pisać o niej, błąd! To ksiażka z ogromnym światem, wciągająca, niezwykła, nietuzinkowe postacie. Polecić tylko mogę fanom mrocznej fantastyki, dla fanów łagodniejszej, może być za ostra.

    OdpowiedzUsuń

Witaj przybyszu! Skoro już tutaj dotarłeś będę rada, jeśli pozostawisz po sobie ślad. Dziękuję za przeczytanie kawałka mej książkowej rzeczywistości. Mam nadzieję, że los ponownie kiedyś Cię tu przyśle. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję. Na pewno się odwdzięczę!