niedziela, 9 czerwca 2019

Co w trawie piszczy #6

Kolejna porcja nowości na blogu! Mnóstwo fantastyki. Pełno dreszczy. Niezapomnianych epickich przygód. Oto prezentuję Wam listę książek, które zawładną mną przez kolejne tygodnie. Niedługo rozpocznie się lato, a to oznacza więcej światła w porach wieczornych. Więcej czytania i zaspokajania głodu książkoholika. Czy jesteście gotowi na to, co piszczy w mojej książkowej trawie?






Walka o wolność trwa! Królowa Cieni rozpoczyna również Imperium burz. Czy Celaena podoła swojemu przeznaczeniu? Na przestrzeni lat autorka stworzyła niesamowitą historię, która pochłonęła miliony czytelników na całym świecie. Każdy kolejny tom zdaje się być lepszy. Czy te podołają i przekroczą próg zadowolenia książkoholikowego głodu?



Nieco strachu w dobrym stylu. Czyli niespodzianka od Wydawnictwa Vesper. Jack Sparks umiera. Dziennikarz jednak miał pewien sekret. Postaram się go odkryć jak najszybciej, aby móc zapoznać się również z Matką. W końcu kłamstwo ma krótkie nogi. Prędzej czy później i tak zostanie ujawnione!


Co powiecie na kontynuacje? Poprzednim razem spędziłam kilka przyjemnych godzin z Żelaznym Krukiem, więc liczę na kolejną porcję radości dla głodu! Jednakże to Zdobywca może zaciągnąć mnie w dalekie krainy. Obce, nieustępliwe, a jakże niebezpieczne. Klątwa drugiego tomu? Kto by się tym przejmował mając w swoich rękach przygody pełne niespodziewanych zwrotów akcji?



Myśleliście, że zapomnę o tym co najwspanialsze, najcudowniejsze, a zarazem bardzo oklepane? Widzicie, fantastyka jest obszernym polem do popisu. Ostatnim razem Mark Lawrence zabrał mnie do dość nietypowej krainy. Czy Książę Głupców okaże się prawidłowym kierunkiem moich fantastycznych dolegliwości? Mam nadzieję, że nie jest Kłamcą i nie będę musiała polegać na Kole Fortuny. Wiecie jak to jest, gdy poczujecie się rozczarowani? Cóż Wojna Czerwonej Królowej czeka! Niech zaczną bić na dzwon! Przybywam!!



Tak właśnie wygląda moja książkoholikowa trawa. Zapewne ponownie pojawią się niespodziankowe pozycje, zupełnie różniące się od tych zaprezentowanych powyżej. Nie ma co się zastanawiać. Letnie czytanie uważam za rozpoczęte! A Wy znacie te książki? Może macie własną listę? Pochwalcie się!

6 komentarzy:

  1. Jestem bardzo ciekawa książek Lawrence'a :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Poczekam jednak na coś spoza fantastyki. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety nie lubię i nie czytam fantastyki, więc w tym stosiku niczego interesującego dla siebie nie widzę.

    Jeśli moje plany czytelnicze chodzi, to właśnie jestem w trakcie "Księżniczek z Park Avenue" P. Sykes, a w kolejce czeka już "Misery" Kinga i "Dziewczyna z portretu" D. Ebershoffa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyka nie dla mnie, ale niespodziankę od Wydawnictwa Vesper też mam i zaczynam właśnie "Matkę".

    OdpowiedzUsuń
  5. Na wakacje zbieram książki raczej na czytniku. Jest to znacznie wygodniejsze, bo można wszędzie zabrać ze sobą i to w dużej ilości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna lista, dużo mojej ulubionej fantastyki, choć ja w maju mam nieco inne plany - czytanie nowej serii Rebisu "Wehikuł czasu" z klasyką science fiction. A z fantasy - "Śpiew potępionych" A. Hałas.

    OdpowiedzUsuń

Witaj przybyszu! Skoro już tutaj dotarłeś będę rada, jeśli pozostawisz po sobie ślad. Dziękuję za przeczytanie kawałka mej książkowej rzeczywistości. Mam nadzieję, że los ponownie kiedyś Cię tu przyśle. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję. Na pewno się odwdzięczę!