środa, 6 stycznia 2021

Szóste urodziny bloga!

Nadszedł ten niesamowity czas, gdy mogę z dumą stwierdzić, iż mam 6 lat! Czuje się, jakbym należała do starej gwardii blogerów książkowych. To były czasy, które już nigdy nie powrócą, lecz pozostaną w mojej pamięci. Jednocześnie wciąż tworzę karty historii trwając w świecie social mediów. Blog trwa nadal, a ja wraz z nim dziele się tym, co najważniejsze


EMOCJAMI


Z tej okazji stworzyłam krótki filmik, który możecie obejrzeć na stronie, Facebooku oraz Instagramie.






Dziękuję za piękne sześć lat.

Dziękuję, że wciąż ze mną jesteście.

Świat książek ma nam jeszcze wiele do zaoferowania!




15 komentarzy:

  1. Gratuluję wspaniałej rocznicy i życzę jeszcze wielu kolejnych.

    OdpowiedzUsuń
  2. OOOO jak ten czas leci! Życzę kolejnych 6 lat

    OdpowiedzUsuń
  3. Blogowego najlepszego. :) I samych dobrych książek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, bardzo gratuluję tylu lat w blogosferze i życzę niesłabnącej chęci do działania.

    OdpowiedzUsuń
  5. 6 lat wow, a minęło pewnie jak jeden dzień ;-) mi w tym roku minie 3 i też nie wiem kiedy to minęło, gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! 6 lat, wiele recenzji. Życzę kolejnych postów i wielu sukcesów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz dwa razy więcej lat niż ja! :D Gratulacje <3 wytrwałości i samych sukcesów <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniale rozwija się rózne pasje, bo w końcu blogowanie do nich należy. Powodzenia w kolejnych latach blogowej aktywności! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję sześciu lat. Oby blog trwał kolejne lata.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję! I życzę ci kolejnych szczęściu lat w blogosferze i dużo owocnych współprac i sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wytrwałości, pasji i emocji. Życzę jeszcze wielu tak owocnych lat i satysfakcji z tego, co robisz. Sto lat!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow gratuluję 🤩 Mojemu stuknie 4 w marcu. Nie mogę uwierzyć, że już tyle lat jesteśmy w blogosferze :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje tak ogromnej rocznicy! Oby kolejne lata upłynęły równie szybko i radośnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie też szósty rok, ale dopiero we wrześniu, ciekawa jestem, czy nie zapomną o tym. :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj przybyszu! Skoro już tutaj dotarłeś będę rada, jeśli pozostawisz po sobie ślad. Dziękuję za przeczytanie kawałka mej książkowej rzeczywistości. Mam nadzieję, że los ponownie kiedyś Cię tu przyśle. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję. Na pewno się odwdzięczę!